Marcando — Adsolut Kmo-beheer
Marcando is out-of-the-box gekoppeld met Adsolut Kmo-beheer van Wolters Kluwer


Over Adsolut Kmo-beheer
Met Adsolut Kmo-beheer organiseert u uw werk volledig digitaal. Automatiseer tijdsintensieve processen zoals aan- en verkoopbeheer, planning, voorraadbeheer, crm, documentbeheer. Adsolut bundelt de meest noodzakelijke tools in één compleet ERP-pakket op maat van kmo's.

Hoe werkt de automatische synchronisatie?

De synchronisatie tussen het Adsolut ERP-pakket en het Marcando e-commerce platform is gebaseerd op de Adsolut API. Via deze API wordt, op een veilige manier, automatisch informatie uitgewisseld tussen Adsolut en Marcando, en dit zonder enige impact op de snelheid en beschikbaarheid van beide systemen.
De webshop neemt steeds het initiatief voor deze synchronisatie waardoor geen wijzigingen aan de kant van het ERP nodig zijn. Daardat de webshop over zijn eigen database beschikt, blijft deze operationeel ook op momenten dat de API of het ERP tijdelijk onbeschikbaar zouden zijn. In dat geval buffert de webshop de informatie en start de synchronisatie terug op als het ERP terug bereikbaar is.
Webinars Wolters Kluwer

Een webshop, waarom en hoe begin ik eraan?

Onderhoud en logistieke organisatie van een webshop

De specifieke vereisten van een B2B-webshop

Gevonden worden: hoe bouw ik een SEO-vriendelijke webshop ?
Praat met een expert!
Bent u al Adsolut gebruiker of overweegt u Adsolut te implementeren in uw organisatie en heeft u plannen om ook online te verkopen? Vraag dan een vrijblijvende demo aan.